mci-dynamic-faq
mci-pages-sharing

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

loading

از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید.

captcha
سئوالات متداول
آیا استفاده کننده سیم کارت هم می تواند از طریق مراجعه حضوری اقدام به تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی نماید؟

خیر، جهت تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی از طریق مراجعه حضوری، حضور مالک به همراه کارت ملی و سیم کارت فعال الزامی می باشد.

برای خطوطی که از طریق "قرارداد استفاده کننده سیم کارت اعتباری" اقدام به تغییر نام نموده اند، امکان تبدیل شماره تلفن همراه به دائمی از طریق مراجعه حضوری وجود ندارد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
برای اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده مشکل اتصال به اینترنت به وجود آمده و با خروج از محدوده مشکل برطرف می شود. از چه روشی می توان مشکل را پیگیری کرد؟
  • در صورتی که اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده، کمتر از 24 ساعت است که در استفاده از اینترنت همراه اول دچار مشکل شده اید، اجازه دهید از زمان وقوع مشکل 24 ساعت سپری شود، ممکن است مشکل، موقتی بوده و طی این زمان برطرف گردد؛ در صورت عدم رفع مشکل پس از گذشت 24 ساعت، جهت پیگیری با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل نموده و به کارشناسان پاسخگو متصل شوید.
  • در صورتی که اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده، در استفاده از اینترنت همراه اول دچار مشکل شده اند و این مشکل بیش از 24 است که به وجود آمده، جهت پیگیری با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل نموده و به کارشناسان پاسخگو متصل شوید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
از طریق #720* صورتحساب پرداخت کردم پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحسابم کسر نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *720# اقدام به پرداخت صورتحساب تلفن همراه کرده اید و پول از حساب بانکی کسر شده اما ساعت مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر نشده و پول به حساب بانکی عودت نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 23505-021 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت و بررسی مبلغ صورتحساب میاندوره می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *10*111#
  • ارسال حرف M به سرشماره پیامکی 990009
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، منوی صورتحساب
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
پس از انجام اقدامات مذکور و دریافت امتیاز، برای شرکت در قرعه کشی باید کار خاصی انجام شود؟

پس از انجام حداقل یکی از اقدامات (خرید و فعالسازی سیم کارت دائمی و اعتباری، ترابرد مشترکین دائمی و اعتباری به همراه اول، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، روشن کردن سیم کارت خاموش، تبدیل سیم کارت به یوسیم، خرید بسته مکالمه، دیتا، پیامک یا ترکیبی و فعالسازی بسته ویژه "قرعه کشی جام جهانی" در باشگاه مشتریان)، برای شرکت در قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی ندارد. شماره تلفن کلیه مشترکین واجد شرایط به صورت خودکار در فایل مشمولین قرار داده می شود.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
آیا می توان امتیاز باشگاه فیروزه ای را انتقال داد؟

خیر، امکان انتقال امتیازات باشگاه فیروزه ای وجود ندارد و امتیازات فقط برای همان خط قابل استفاده می باشد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
از طریق #724* صورتحساب پرداخت کردم پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحسابم کسر نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *724# اقدام به پرداخت صورتحساب تلفن همراه کرده اید و پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر نشده و پول به حساب بانکی عودت نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 84080-021 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت و بررسی مبلغ صورتحساب میاندوره می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *10*111#
  • ارسال حرف M به سرشماره پیامکی 990009
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، منوی صورتحساب
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
آیا در همه فناوری‏ های ارتباطی نیاز به استفاده از گیت‏ وی ارتباطی هست؟

در صورت استفاده از فناوری‏های ارتباطی سلولار مانند 2G/3G/4G و NBIoT نیاز به گیت‏‌وی نیست و ماژول‏ها به صورت مستقل اطلاعات را ارسال می‏کنند اما در صورت استفاده از سایر فناوری‏های ارتباطی مانند LoRa نیاز به گیت‏وی‏های ارتباطی وجود دارد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
از چه روشی می توان امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی جام جهانی 2022 استعلام گرفت؟

در حال حاضر روشی جهت استعلام امتیاز قرعه کشی جام جهانی وجود ندارد.
پس از انجام حداقل یکی از اقدامات (خرید و فعالسازی سیم کارت دائمی و اعتباری، ترابرد مشترکین دائمی و اعتباری به همراه اول، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، روشن کردن سیم کارت خاموش، تبدیل سیم کارت به یوسیم، خرید بسته مکالمه، دیتا، پیامک یا ترکیبی و فعالسازی بسته ویژه "قرعه کشی جام جهانی" در باشگاه مشتریان)، امتیاز مربوطه به شما تعلق می گیرد و در پایان ماه های آبان و آذر پیامک اطلاع رسانی امتیاز ارسال می گردد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
از چه طریقی می توان عضو باشگاه مشتریان (باشگاه فیروزه ای) همراه اول شد؟

با عضویت در اپلیکیشن یا پرتال همراه من، به طور خودکار عضو باشگاه فیروزه ای خواهید شد.
جهت اطلاع از امتیازات باشگاه فیروزه ای (باشگاه مشتریان) و استفاده از امتیازات، می توانید در اپلیکیشن «همراه من» از قسمت چپ بالای صفحه گزینه امتیاز و از طریق پرتال «همراه من» گزینه باشگاه فیروزه ای را انتخاب نمایید.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
از طریق #713* شارژ خریداری کردم پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *713# اقدام به خرید شارژ نموده اید، پول از حساب بانکی کسر شده اما خط شارژ نشده و پول به حساب بانکی عودت نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 85610-021 تماس حاصل نمایید.

جهت استعلام شارژ می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *140*11#
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
  • تماس با سامانه گویا 444 کلید 2
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
برای قرعه کشی جام جهانی 2022 چه جوایزی در نظر گرفته شده است؟

جوایز قرعه کشی جام جهانی 2022 هزینه 11 توپ طلا (با میزان طلای به کار رفته 80 گرم) می باشد. به این صورت که اگر مشترکی برنده توپ طلا شود، معادل ریالی 80 گرم طلا به او اهدا خواهد شد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
سیم کارت دانشجو چیست و شامل چه کسانی می باشد؟

سیم کارت دانشجو مختص دانشجویان می باشد و به هر دانشجو با ارائه کارت دانشجویی معتبر فقط یک سیم کارت دانشجویی تعلق می گیرد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر
در باشگاه فیروزه ای آیا امتیازات دریافتی به صورت خودکار به مجموع امتیازات اضافه می گردد؟

برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض، افزایش بستانکاری، خرید شارژ و خرید بسته های نقدی (با کارت بانکی) باید اقدام به امتیازگیری نمایید ولی سایر امتیازات اعم از عضویت در باشگاه، ثبت نام سیم کارت جدید و ... به صورت خودکار به امتیازات باشگاه فیروزه ای شما اضافه می شود.

جهت دریافت امتیازات مربوط به پرداخت قبض، افزایش بستانکاری، خرید شارژ و خرید بسته های نقدی می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، باشگاه فیروزه ای
  • شماره‌گیری کد دستوری *10*38#
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بله خیر