mci-dynamic-faq
mci-pages-sharing

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

loading

از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید.

captcha
سئوالات متداول
آیا استفاده کننده سیم کارت هم می تواند اقدام به تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی نماید؟

تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی، فقط برای مالک سیم کارت امکان پذیر می باشد.

برای خطوطی که از طریق "قرارداد استفاده کننده سیم کارت اعتباری" اقدام به تغییر نام نموده اند، امکان تبدیل شماره تلفن همراه به دائمی وجود ندارد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
برای اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده مشکل اتصال به اینترنت به وجود آمده و با خروج از محدوده مشکل برطرف می شود. از چه روشی می توان مشکل را پیگیری کرد؟
  • در صورتی که اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده، کمتر از 24 ساعت است که در استفاده از اینترنت همراه اول دچار مشکل شده اید، اجازه دهید از زمان وقوع مشکل 24 ساعت سپری شود، ممکن است مشکل، موقتی بوده و طی این زمان برطرف گردد؛ در صورت عدم رفع مشکل پس از گذشت 24 ساعت، جهت پیگیری با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل نموده و به کارشناسان پاسخگو متصل شوید.
  • در صورتی که اکثر خطوط همراه اول در یک محدوده، در استفاده از اینترنت همراه اول دچار مشکل شده اند و این مشکل بیش از 24 است که به وجود آمده، جهت پیگیری با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل نموده و به کارشناسان پاسخگو متصل شوید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از طریق #720* قبض پرداخت کردم پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحسابم کسر نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *720# اقدام به پرداخت صورتحساب تلفن همراه کرده اید و پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر نشده است، از زمان پرداخت صورتحساب 24 ساعت زمان دهید وصولی پرداختی شما در سیستم ثبت و مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر شود؛ چنانچه پس از 24 ساعت وصولی پرداختی شما ثبت نشد می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 23505-021 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت صورتحساب میاندوره می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *10*111#
  • ارسال حرف M به سرشماره پیامکی 990009
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، منوی صورتحساب
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
آیا می توان امتیاز باشگاه را انتقال داد؟

خیر، امکان انتقال امتیازات باشگاه فیروزه ای وجود ندارد و امتیازات فقط برای همان خط قابل استفاده می باشد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از طریق #724* قبض پرداخت کردم پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحسابم کسر نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *724# اقدام به پرداخت صورتحساب تلفن همراه کرده اید و پول از حساب بانکی کسر شده اما مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر نشده است، از زمان پرداخت صورتحساب 24 ساعت زمان دهید وصولی پرداختی شما در سیستم ثبت و مبلغ پرداختی از صورتحساب کسر شود؛ چنانچه پس از 24 ساعت وصولی پرداختی شما ثبت نشد می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی (24 ساعته) 84080-021 و یا 6422-021 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت صورتحساب میاندوره می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *10*111#
  • ارسال حرف M به سرشماره پیامکی 990009
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، منوی صورتحساب
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از چه طریقی می توان عضو باشگاه مشتریان همراه اول شد؟

با عضویت در اپلیکیشن یا پرتال همراه من، به طور خودکار عضو باشگاه فیروزه ای خواهید شد.
جهت اطلاع از امتیازات باشگاه فیروزه ای (باشگاه مشتریان) و استفاده از امتیازات، می توانید در اپلیکیشن «همراه من» از قسمت چپ بالای صفحه گزینه امتیاز و از طریق پرتال «همراه من» گزینه باشگاه فیروزه ای را انتخاب نمایید.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از طریق #713* شارژ خریداری کردم پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *713# اقدام به خرید شارژ نموده اید، پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 85610-021 تماس حاصل نمایید.

جهت استعلام شارژ می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *140*11#
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
  • تماس با سامانه گویا 444 کلید 2
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
این طرح شامل چه کسانی می باشد؟

سیم کارت دانشجو مختص دانشجویان می باشد و به هر دانشجو با ارائه کارت دانشجویی معتبر فقط یک سیم کارت دانشجویی تعلق می گیرد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
آیا امتیازات به صورت خودکار به مجموع امتیازات اضافه می گردد؟

برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ باید اقدام به امتیازگیری نمایید ولی سایر امتیازات اعم از عضویت در باشگاه، دعوت از دوستان و ... به صورت خودکار به امتیازات باشگاه فیروزه ای شما اضافه می شود.

جهت دریافت امتیازات مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»، باشگاه فیروزه ای
  • شماره‌گیری کد دستوری *10*38#
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از طریق #720* شارژ خریداری کردم پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *720# اقدام به خرید شارژ نموده اید، پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 23505-021 تماس حاصل نمایید.

جهت استعلام شارژ می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *140*11#
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
  • تماس با سامانه گویا 444 کلید 2
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
آیا می توان سیم کارت دانشجو را واگذار نمود؟

بله، امکان تغییر مالکیت سیم کارت دانشجو وجود دارد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
آیا برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ محدودیت زمانی وجود دارد؟

بله، امتیاز باشگاه فیروزه ای تنها تا 30 روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت است و پس از آن منقضی می گردد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
از طریق #724* شارژ خریداری کردم پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است، از چه روشی می توانم پیگیری کنم؟

در صورتی که از طریق کد دستوری *724# اقدام به خرید شارژ نموده اید، پول از حساب کسر شده اما خط شارژ نشده است می توانید جهت پیگیری با شماره پشتیبانی 84080-021 یا 6422-021 تماس حاصل نمایید.

جهت استعلام شارژ می توانید از روش های ذیل اقدام نمایید:

  • شماره گیری کد دستوری *140*11#
  • مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
  • تماس با سامانه گویا 444 کلید 2
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر
در صورت تخلیه شدن سیم کارت دانشجویی می توان مجدد سیم کارت دانشجویی دریافت نمود؟

به هر دانشجو فقط یک سیم کارت دانشجویی تعلق می گیرد؛ درصورت تخلیه شدن سیم کارت دانشجویی که قبلا دریافت نموده اید، دریافت مجدد سیم کارت دانشجویی امکان پذیر نمی باشد.

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ بلی خیر