باشگاه مشتریان همراه اول
باشگاه مشتریان همراه اول با هدف قدردانی از مشتریان همراه اول و تقویت ارتباط موثر با آنها ایجاد شده است. در باشگاه مشتریان، همه مشترکین دائمی و اعتباری میتوانند در ازای فعالیتهایی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بستههای نقدی و ... امتیاز کسب کنند و با مصرف امتیازات خود از جوایز و خدمات متنوع برخوردار شوند. استفاده از این خدمات از طریق مراجعه به بخش باشگاه مشتریان در اپلیکیشن و یا وبسایت همراه من امکانپذیر است.
کسب امتیاز:
همه مشترکین همراه اول میتوانند به روشهای زیر در باشگاه مشتریان امتیاز کسب کنند:
| ردیف | عنوان | امتیاز | 
|---|---|---|
| 1 | هدیه اولین ورود به همراه من | 20 | 
| 2 | پرداخت صورتحساب سیمکارت دائمی | هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز | 
| 3 | شارژ سیمکارت اعتباری | هر 1000 تومان 1 امتیاز | 
| 4 | خرید بسته نقدی | هر 1000 تومان 1 امتیاز | 
| 5 | ثبت نام سیمکارت اعتباری جدید | 10 | 
| 6 | ثبت نام سیمکارت دائمی جدید | 50 | 
| 7 | شتاب در پرداخت | 75 | 
| 8 | ترابرد به همراه اول | 200 امتیاز برای سیمکارت دائمی 100 امتیاز برای سیمکارت اعتباری  |  
| 9 | هدیه تولد | 120 | 
توجه به موارد زیر درباره امتیازات باشگاه مشتریان حائز اهمیت است:
-  دریافت امتیازات مربوط به پرداخت صورتحساب، خرید شارژ و خرید بستههای نقدی به روشهای زیر امکانپذیر است: 
- مراجعه به بخش «مدیریت امتیاز» و سپس «امتیازگیری» در باشگاه مشتریان
 - شمارهگیری کد دستوری *10*38# و انتخاب گزینه «امتیازگیری»
 
 - دریافت امتیاز مربوط به خرید بستههای نقدی، پس از فعال شدن بسته امکانپذیر است. به عبارتی برای بستههای نقدی خریداری شده که در حالت رزرو قرار دارند تا زمان فعال شدن بسته بر روی سیمکارت امتیازی لحاظ نمیشود .
 - این امتیازات تنها تا 30 روز پس از تراکنش مالی مربوطه قابل دریافت هستند و پس از آن منقضی میگردند.
 - به پرداخت اقساط بدهی خطوط همراه اول امتیاز تعلق نمیگیرد.
 - سیمکارتهای جدید دائمی و اعتباری، تنها درصورتی از امتیاز ثبت نام برخوردار میشوند که تا سه ماه پس از فعالسازی سیمکارت در سامانه همراه من عضو شوند.
 - سیمکارتهای ترابرد شده به همراه اول، تنها درصورتی از امتیاز ترابرد برخوردار میشوند که تا سه ماه بعد از ترابرد در سامانه همراه من عضو شوند.
 - با افزایش سالهای همراهی مشترک با همراه اول، امتیازات با ضرایبی به شرح جدول زیر افزایش مییابند:
 
| تعداد سالهای همراهی | ضریب همراهی | 
|---|---|
| کمتر از 5 سال | 1 | 
| بین 5 تا 10 سال | 1.1 | 
| بیش از 10 سال | 1.2 | 
جوایز و مصرف امتیاز:
مشترکین میتوانند با مصرف امتیازات خود از جوایز، طرحها و کمپینها گوناگون باشگاه مشتریان برخوردار شوند که عبارتند از:
- بستههای متنوع اینترنت
 - بستههای متنوع مکالمه و ترکیبی
 - کدهای تخفیف
 - اعتبار خرید از برندهای معتبر
 - قرعه کشیهای دورهای با جوایز ارزشمند
 - طرحهای نیکوکاری و مسئولیت اجتماعی
 - تخفیف خرید از فروشگاه همراه اول
 
قوانین و مقررات:
قوانین و مقررات ذیل، مجموعه قوانین حاکم بر باشگاه مشتریان همراه اول است و استفاده از خدمات باشگاه به معنی آگاهی و پذیرش این قوانین خواهد بود:
- استفاده از خدمات باشگاه مشتریان برای سیمکارتهای حقوقی امکانپذیر نیست.
 - امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی ندارد.
 - با تغییر نام و واگذاری یک سیمکارت، امتیازات آن سیمکارت صفر میگردد.
 - امکان اعمال تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز توسط همراه اول، بدون اطلاع قبلی وجود دارد و پس از آن، اعضا از طریق کانالهای ارتباطی از تغییرات و اصلاحات برنامه مطلع خواهند شد.
 - اطلاع رسانیهای دورهای به مشترکین در خصوص جوایز و طرحهای باشگاه، از طریق سرشمارههای همراه اول صورت میپذیرد.
 - تحویل کالای دیجیتال و جوایز قرعه کشیها فقط به مالک خط و پس از احراز هویت وی صورت میپذیرد.
 - امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد قابل استفاده است و پس از آن منقضی میشود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 1403 در صورت عدم استفاده، در پایان سال 1404 منقضی میگردد).
 - امتیاز مربوط به شتاب در پرداخت (75 امتیاز باشگاه مشتریان) تا پایان همان ماه قابل استفاده است و در صورت عدم استفاده، در پایان همان ماه منقضی میگردد.
 - باشگاه مشتریان همراه اول، متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی اعضای خود است.
 - امکان تغییر یا عودت جایزه و بازگرداندن امتیاز پس از دریافت جایزه وجود ندارد.