منوی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی
بنر دستیار پاسخگویی هوشمند
بنر eSIM
دستیار پاسخگوی هوشمند تلفنی همراه اول

معرفی سرویس:

سامانه دستیار پاسخگوی هوشمند تلفنی همراه اول با هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی به‌ صورت 24 ساعته در تمام 7 روز هفته به سوالات متداول مشترکین همراه اول پاسخ می‌دهد.

نحوه استفاده:

برای استفاده از سرویس، کافیست با شماره‌گیری 9990 و انتخاب کلیدهای 3 و 1، سوالات خود را از دستیار هوشمند بپرسید و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنید.

معرفی دستیار هوشمند تلفنی
ویژگی های مهم سرویس
ویژگی های دستیار هوشمند تلفنی

راهنمای مرحله به مرحله:

  • گام 1: تماس با ۹۹۹۰
  • گام 2: انتخاب گزینه 3 ← سرویس‌های هوشمند
  • گام 3: انتخاب گزینه 1 ← گفت‌وگو با دستیار پاسخگوی هوشمند (IVA)

ویژگی‌های مهم سرویس:

  • مکالمه رایگان: تجربه‌ای هوشمند در مسیر 9990 ← 3 ← 1 که به‌طور اختصاصی برای پاسخگویی به سوالات طراحی شده است.
  • پاسخگویی سریع و مکالمه پویا: پاسخ‌ها بر اساس درک دستیار از سوالات شما در کمترین زمان ارائه می‌شود
  • اطلاعات به‌روزشونده: پاسخ‌ها به‌طور مداوم با توجه به جدیدترین اطلاعات خدمات و محصولات همراه اول به‌روزرسانی می‌شوند تا مکالمه دقیق و قابل‌اعتماد باشد.
  • دسترسی 24 ساعته، 7 روز هفته از طریق تلفن.
سوالات متداول دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی

سوالات متداول

آیا دستیار هوشمند (IVA) فقط زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند؟

در حال حاضر تمرکز سامانه بر مکالمات فارسی و نیازهای رایج کاربران فارسی‌زبان است.

اگر دستیار هوشمند سوال من را متوجه نشد یا پاسخ نادرست داد، چه کار کنم؟

لطفاً سوال خود را با جزئیات بیشتر و واضح‌تر بیان کنید تا دستیار بتواند بهتر آن را تشخیص داده و پاسخ مناسب ارائه دهد.

اگر گزینه اشتباه انتخاب کنم چه می‌شود؟

می‌توانید با فشردن کلید * منو را دوباره بشنوید یا با زدن کلید # به منوی قبلی بازگردید.

آیا این سامانه به پرسش‌های غیرمرتبط با همراه اول پاسخ می‌دهد؟

خیر. این سامانه فقط به سوالات مرتبط با خدمات، محصولات و سرویس‌های همراه اول پاسخ می‌دهد

سوالات متداول