منوی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی
بنر دستیار پاسخگویی هوشمند
بنر eSIM
دستیار پاسخگوی هوشمند تلفنی همراه اول

معرفی سرویس:

سامانه دستیار پاسخگوی هوشمند تلفنی همراه اول با هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی به‌صورت ۲۴ ساعته در تمام ۷ روز هفته به سوالات متداول مشترکین همراه اول پاسخ می‌دهد.

نحوه استفاده:

برای استفاده از سرویس، کافیست با شماره‌گیری 9990 و انتخاب کلیدهای 3 و 1، سوالات خود را از دستیار هوشمند بپرسید و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنید.

معرفی سرویس eSIM
ویژگی های مهم سرویس
قرعه کشی eSIM

راهنمای مرحله به مرحله:

  • گام 1: تماس با ۹۹۹۰
  • گام 2: انتخاب گزینه ۳: سرویس‌های هوشمند
  • گام 3: انتخاب گزینه ۱: گفت‌وگو با دستیار پاسخگوی هوشمند (IVA)

ویژگی‌های مهم سرویس:

  • مکالمه رایگان: تجربه‌ای هوشمند در مسیر 9990 ← 3 ← 1 که به‌طور اختصاصی برای پاسخگویی به سوالات طراحی شده است.
  • پاسخگویی سریع و مکالمه پویا: پاسخ‌ها بر اساس درک دستیار از سوالات شما در کمترین زمان ارائه می‌شود
  • اطلاعات به‌روزشونده: پاسخ‌ها به‌طور مداوم با توجه به جدیدترین اطلاعات خدمات و محصولات همراه اول به‌روزرسانی می‌شوند تا مکالمه دقیق و قابل‌اعتماد باشد.
  • دسترسی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته از طریق تلفن.
سوالات متداول دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی

سوالات متداول

اگر سوال من را نفهمید یا پاسخ درست نداد؟

لطفاً سوال خود را دوباره، واضح‌تر و با جزئیات بیشتر بیان کنید تا دستیار بتواند آن را تشخیص دهد.

اگر اشتباه گزینه را بزنم چه می‌شود؟

می‌توانید با زدن* منو را دوباره گوش کنید یا با انتخاب # به منوی قبلی برگردید.

آیا دستیار پاسخگوی هوشمند (IVA) فقط فارسی می‌فهمد؟

در حال حاضر تمرکز روی فارسی و مکالمات رایج کاربران است.

آیا به سوالات خارج از دامنه همراه اول پاسخ می‌دهد؟

خیر، این سامانه فقط برای پاسخگویی به پرسش‌های مرتبط با خدمات، محصولات و سرویس‌های همراه اول طراحی شده است.