mci-news-archive

همراه اول پیشرو در رعايت حقوق مصرف كنندگان

در چهاردهمين همايش ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان، همراه اول موفق به دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان شد.

کد خبر: 52226
10 اسفند 1393
بازدید: 8369
همراه اول پیشرو در رعايت حقوق مصرف كنندگان

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طي مراسمي كه روز شنبه ۹ اسفندماه، به مناسبت روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان در مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار شد، براي سومين سال پياپي؛ همراه اول موفق به دريافت گواهينامه ويژه رعايت حقوق مصرف كنندگان شد.
در اين مراسم كه دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت، مهندس سید محمود نوابی رئیس سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان و جمعي از مديران شركت هاي توليدي و خدماتي كشور حضور داشتند؛ مهندس محمدمهدي عطوفي معاون بازاريابي، فروش و خدمات مشتريان همراه اول به نمايندگي از مديرعامل، لوح و گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان را دريافت كرد.
 در اين همايش ملي كه هدف از برگزاري آن، افزايش انگيزه و حساسيت در توليد كنندگان و ارائه دهندگان خدمات براي رعايت حقوق مصرف كنندگان، تشويق مصرف كنندگان به استفاده از كالاي داراي نشان استاندارد و ... عنوان شده، رضايت حداقل ۷۵ درصدي مشتريان، از موارد الزامي حضور در همايش در نظر گرفته شده بود.
پس از ارزيابي هاي اوليه توسط واحدهاي تخصصي سازمان حمايت از مصرف كنندگان، نتايج به كميته فني اعلام شد و سپس شركت هاي شايسته در اين مراسم موفق به دريافت تنديس و يا گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان شدند.
 

همراه اول پیشرو در رعايت حقوق مصرف كنندگان

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طي مراسمي كه روز شنبه ۹ اسفندماه، به مناسبت روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان در مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار شد، براي سومين سال پياپي؛ همراه اول موفق به دريافت گواهينامه ويژه رعايت حقوق مصرف كنندگان شد.
در اين مراسم كه دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت، مهندس سید محمود نوابی رئیس سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان و جمعي از مديران شركت هاي توليدي و خدماتي كشور حضور داشتند؛ مهندس محمدمهدي عطوفي معاون بازاريابي، فروش و خدمات مشتريان همراه اول به نمايندگي از مديرعامل، لوح و گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان را دريافت كرد.
 در اين همايش ملي كه هدف از برگزاري آن، افزايش انگيزه و حساسيت در توليد كنندگان و ارائه دهندگان خدمات براي رعايت حقوق مصرف كنندگان، تشويق مصرف كنندگان به استفاده از كالاي داراي نشان استاندارد و ... عنوان شده، رضايت حداقل ۷۵ درصدي مشتريان، از موارد الزامي حضور در همايش در نظر گرفته شده بود.
پس از ارزيابي هاي اوليه توسط واحدهاي تخصصي سازمان حمايت از مصرف كنندگان، نتايج به كميته فني اعلام شد و سپس شركت هاي شايسته در اين مراسم موفق به دريافت تنديس و يا گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان شدند.