mci-news-archive

همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99

همراه اول در نخستین حضور خود موفق به کسب تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

کد خبر: 1110989
05 اسفند 1399
بازدید: 886
همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هجدهمین همایش تعالی سازمانی صبح امروز سه شنبه 5 اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.

همراه اول که برای نخستین بار در این رویداد ملی حضور پیدا کرده است، موفق به کسب امتیازی در بالاترین سطح جایزه و دریافت «تندیس» بلورین شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، طی 18 دوره از برگزاری، در آن شرکت نموده‌اند و از معتبرترین و باقدمت‌ترین جوایز در سطح ملی است.

این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویكردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها است که توسط گروهی از ارزیابان خبره و براساس «الگوی تعالی سازمانی» سنجیده می‌شود.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش میزان نقاط قوت و ضعف بر اساس الگوی تعالی سازمانی، وارد ارزیابی این رویداد ملی شده و با تکیه بر نتایج آن، ضمن استفاده از تجارب موفق در جهت بهبود مستمر و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ تعالی و تفکر سیستمی در شرکت گام برداشته است.

همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هجدهمین همایش تعالی سازمانی صبح امروز سه شنبه 5 اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.

همراه اول که برای نخستین بار در این رویداد ملی حضور پیدا کرده است، موفق به کسب امتیازی در بالاترین سطح جایزه و دریافت «تندیس» بلورین شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، طی 18 دوره از برگزاری، در آن شرکت نموده‌اند و از معتبرترین و باقدمت‌ترین جوایز در سطح ملی است.

این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویكردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها است که توسط گروهی از ارزیابان خبره و براساس «الگوی تعالی سازمانی» سنجیده می‌شود.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش میزان نقاط قوت و ضعف بر اساس الگوی تعالی سازمانی، وارد ارزیابی این رویداد ملی شده و با تکیه بر نتایج آن، ضمن استفاده از تجارب موفق در جهت بهبود مستمر و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ تعالی و تفکر سیستمی در شرکت گام برداشته است.