9990
وب نما

9990

mci-pages-sharing
9990

مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می باشد.

  • پاسخگویی تلفنی (شماره 9990 برای تماس با تلفن همراه و 09129990 برای تماس با تلفن ثابت):

    این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات ذیل توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی (IVR) ارائه می گردد:

    • ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
    • پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
    • اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
    • اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
    • راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
    • اعلام نشانی و شماره تلفن اداره ها و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت،دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
    • راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
    • فروش انواع Device های اینترنت همراه ( بزودی )
    • نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
    • راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
    • دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
    • قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی و پیامک های مبتنی بر محتوا

      همچنین IVR دو زبانه (فارسی و انگلیسی) مرکز تماس همراه اول خدماتی به شرح ذیل را به مشترکین محترم ارائه می نماید:

    • خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ‏ها و ...)
    • دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و ...)
    • دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
    • اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏ ها و اعلام مشکلات
    • شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادها
    • امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
    • خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)
  • پست الکترونیکی:

    مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادها خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

  • دورنگار:

    مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادها خود را در خصوص خدمات همراه اول به دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره 09129999900 ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

  • چت آنلاین (از من بپرس)

    این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه "همراه من" مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.