قطع و وصل به تقاضای مشترک (دائمی)
تمام مشتركین تلفن همراه می توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه خود، برای مدت معین (حداکثر سه ماه)، به یكی از 2 روش زیر درخواست قطع تلفن همراه نمایند.
روشهای قطع و وصل به تقاضای مشترک:
-
غیرحضوری:
مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق پرتال و یا اپلیکیشن همراه من ، از طریق بخش "مدیریت سیم کارت" اقدام به قطع ارتباط تلفن همراه خود نموده و مجدداً از طریق همین بخش، تلفن را وصل به تقاضای مشترک می نمایند.
در صورت عدم وصل مجدد، تلفن پس از سه ماه به صورت خودکار وصل خواهد شد.
-
حضوری:
مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.
در صورت عدم مراجعه جهت وصل مجدد، تلفن پس از سه ماه به صورت خودکار وصل خواهد شد.
مدارك و شرایط مورد نیاز:
- حضور مالك تلفن همراه یا وكیل قانونی ایشان
- تكمیل و امضای فرم درخواست
- ارائه اصل و تصویر كارت ملی
- ارائه اصل وكالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وكیل قانونی
- ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی الزامی است)