قطع و وصل به تقاضای مشترک (اعتباری)
mci-pages-sharing

تمام مشتركین تلفن همراه می توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه خود، برای مدت معین (حداکثر سه ماه)، به یكی از 2 روش زیر درخواست قطع تلفن همراه نمایند.

همچنین مشترکین تلفن همراه اعتباری که سیم کارت و برگه مشخصات تلفن همراه خود را به دیگری واگذار نموده، لکن درخصوص انجام مراحل تغییرنام اقدام ننموده اند، می توانند به جهت ملزم نمودن استفاده کننده برای تغییرنام، نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.

روشهای قطع و وصل به تقاضای مشترک:
  • غیرحضوری:

    مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق پرتال و یا اپلیکیشن همراه من ، از طریق بخش "مدیریت سیم کارت" اقدام به قطع ارتباط تلفن همراه خود نموده و مجدداً از طریق همین بخش، تلفن را وصل به تقاضای مشترک می نمایند.

    در صورت عدم وصل مجدد، تلفن پس از سه ماه به صورت خودکار وصل خواهد شد.

  • حضوری:

    مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

    در صورت عدم مراجعه جهت وصل مجدد، تلفن پس از سه ماه به صورت خودکار وصل خواهد شد.

مدارك و شرایط مورد نیاز:
  • حضور مالك تلفن همراه یا وكیل قانونی ایشان
  • تكمیل و امضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر كارت ملی
  • ارائه اصل وكالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وكیل قانونی