راهنمای عمومی استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا
mci-pages-sharing
سامانه 800:

مشترکین گرامی شما می توانید با ارسال پیامک خالی به شماره 800 و یا شماره گیری کد *800# (ستاره هشتصد مربع)، سرویسهای محتوایی فعال خود را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به قطع آنها اقدام نمایید. هم چنین در این سامانه امکان قطع و وصل نمودن پیامک های تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شده است.

خدمات پیامکی:

نحوه فعالسازی سرویس ها: تمامی سرویس های خدمات پیامکی همراه اول با ارسال کد معرفه آن سرویس (کد فعالسازی)، به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس (شرکت های ارائه دهنده سرویس های خدمات پیامکی و شماره های کوتاه آنها در بخش شرکت های همکار آمده اند) فعال می شوند. کافی ست برای فعالسازی سرویس مورد علاقه خود، یکی از کدهای فعالسازی فارسی و یا لاتین درج شده در جدول را به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. به طور مثال با ارسال کد فعالسازی ام بی ای (کد فعالسازی فارسی) و یا MBA (کد فعالسازی لاتین) به سرشماره 2030 میتوانید عضو سرویس مدیریت موفق شوید.همچنین برای آگاهی از خدمات هر یک از شماره های کوتاه کافی ست یک پیامک خالی به آن شماره ارسال دارید و لیست تمامی سرویس های تعریف شده بر روی آن شماره را به رایگان دریافت کنید.

نحوه غیرفعالسازی سرویس ها: برای غیرفعال سازی هر یک از سرویس های فعال خود، کافی ست کد غیرفعالسازی فارسی و یا لاتین آن سرویس (ترکیب کد معرفه فارسی سرویس با کلمه خاموش و یا کد معرفه لاتین سرویس با کلمه OFF) را برای شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. راه ساده تر غیرفعالسازی، ارسال یکی از عبارات "OFF" و یا "خاموش" به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می شود. به طور مثال با ارسال کد غیرفعالسازی ام بی ای خاموش(کد غیرفعالسازی فارسی) و یا MBA off (کد غیرفعالسازی لاتین)به سرشماره 2030 میتوانید عضویت سرویس مدیریت موفق را لغو نمایید در صورت بروز هرگونه خطایی در فعالسازی و یا غیرفعالسازی سرویس ها می توانید از طریق تلفن های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره 9990 (بصورت رایگان) و با سایر خطوط با شماره 9129990 تماس بگیرید.

پیامک های تبلیغاتی :

پیامکهای تبلیغاتی گونه ای از سرویس تبلیغاتی بر بستر موبایل است که در آن از بستر پیامک برای مشترکین، محتوای تبلیغاتی ارسال می گردد. همچنین از این طریق نیز سازمانها، موسسات، شرکتها و ... می توانند با مخاطبان خود ارتباط دو سویه برقرار نمایند.

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

  • ارسال عدد «1» به «8999»
  • شماره گیری کد دستوری *8999#
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990

برای دریافت مجدد پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

  • ارسال عدد «2» به «8999»
  • شماره گیری کد دستوری *8999#
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990