اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا
باتوجه به مصوبه شماره 1 جلسه 300 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مبنی بر پیاده سازی مصوبه مذکور از روز دوشنبه مورخ 1399/03/19 و کسر هزینه خدمات کاربران از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای ایشان، لازم است کاربران جهت استفاده از این خدمات نسبت به افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای خود اقدام نمایند.
کاربران خدمات مبتنی بر محتوا میتوانند از طریق شماره گیری کد دستوری
(ستاره هشتاد مربع) نسبت به افزایش اعتبار و یا استعلام اعتبار خود اقدام نمایند. این اعتبار تنها جهت استفاده کاربران از خدمات مبتنی بر محتوا تخصیص داده میشود و مبالغ مربوط به افزایش آن در صورتحساب کاربران دائمی اعمال یا از شارژ سیمکارت مشترکین اعتباری کسر میگردد. هزینه کلیه خدمات مبتنی بر محتوای کاربران از این اعتبار کسر خواهد شد و در صورتی که اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات وی به آن مشترک وجود نخواهد داشت و لازم است مشترک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نماید.فرایند افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا به صورت زیر است:
گام اول: کاربر از طریق خط همراه اول خود کد دستوری
(ستاره هشتاد مربع) را شماره گیری نموده و گزینه «1. افزایش اعتبار» را انتخاب مینماید.گام دوم: بعد از انتخاب گزینه انتقال اعتبار، کاربر از بین بستههای پیشنهادی مبلغ مورد نظر خود را برای اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا انتخاب نماید. بستههای پیشنهادی به شرح ذیل میباشد:
- بسته 5000 تومانی
- بسته 10,000 تومانی
- بسته 20,000 تومانی
- بسته 30,000 تومانی
- بسته 50,000 تومانی
گام سوم: بعد از انتخاب و ارسال شماره بسته مورد نظر و تایید مجدد درخواست، پیغامی مبنی بر انجام موفقیتآمیز عملیات نمایش داده میشود و نتیجه فعالسازی بسته مورد نظر از طریق پیامک اطلاع رسانی میگردد.
در صورتی که سیمکارت کاربر اعتباری باشد و شارژ کافی جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا به مقدار انتخابی وجود نداشته باشد، عملیات متوقف شده و پیامی مبنی بر کافی نبودن میزان اعتبار برای کاربر نمایش داده خواهد شد. در این صورت کاربر میتواند سیمکارت خود را شارژ نموده و پس از آن نسبت به افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا اقدام نماید.
گام چهارم: کاربر میتواند با شماره گیری
و انتخاب منوی دوم(استعلام)، نسبت به استعلام میزان اعتبار فعلی بسته خود اقدام نماید. در این صورت مانده اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.مشترکان همراه اولی میتوانند در هر زمان با مراجعه به سامانه «همراه من» نسبت به مشاهده خدمات مبتنی بر محتوای فعال خود اقدام کرده و در ادامه بسته به تمایلشان نسبت به مدیریت خدمات خود اقدام کنند.