خدمات تلفن سازمانی
سرویس Cloud PBX

سرویس Cloud PBX که با نام‌های Virtual PBX و Hosted PBX نیز شناخته می‌شود، سرویس تلفن سازمانی بربستر شبکه (IP-based PBX) است که از نظر اقتصادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار به صرفه بوده و می‌تواند با کاهش هزینه‌های راه‌اندازی سرویس تلفن سازمانی نقش مؤثری در صرفه‌جویی برای سازمان داشته باشد. پلتفرم ارائه‌دهنده این سرویس در مرکز داده و فضای ابری همراه اول کسب‌وکار میزبانی شده و سازمان‌ها پس از خرید سرویس Cloud PBX، تنها با استفاده از یک سرویس اینترنت قادر به استفاده از خدمات آن هستند. با استفاده از سرویس تلفن سازمانی، مشتریان هزینه‌ای برای پشتیبانی، نگهداری و خرید تجهیزات پرداخت نخواهند کرد. برای استفاده از این سرویس، نرم‌افزار «پاسخگویی تلفن» در نسخه وب یا دسکتاپ ارائه شده و امکان بهره‌برداری از تمام قابلیت‌های یک سیستم تماس تلفنی سنتی، بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی در آن فراهم آمده است. ارائه خدمات پشتیبانی مدیریت‌شده، یکی دیگر از مزایای این سرویس در مقایسه با سرویس‌های سنتی مبتنی ‌بر تماس است.

یکی از ویژگی‌های این سرویس، مقیاس‌پذیری آن است. به این ترتیب که باتوجه به ابری بودن بستر آن، امکان توسعه از نظر سخت‌افزاری و کاربری مانند تعداد تماس‌های هم‌زمان تعداد شماره‌های داخلی‌ سازمان و... وجود دارد.

کاربردها و مزایا
  • عدم محدودیت جغرافیایی
  • تعرفه رقابتی مکالمه
  • راه‌اندازی سریع
  • امکان خرید خطوط متعدد
  • بی‌نیاز از نصب و سیم‌کشی
  • انتخاب شماره 8 رقمی دلخواه مبتنی ‌بر کد مخابراتی استان
  • عدم وابستگی به مرکز مخابراتی خاص