سرویس مرکز ارتباطات ابری
mci-pages-sharing

مرکز ارتباطات ابری هوشمند همراه اول کسب‌وکار ارتباط سازمان با مشتریان را دچار تحول و پیشرفت می‌کند و از این طریق امکان مدیریت ارتباط بین صاحبان مشاغل و مشتریان نهایی را بر روی یک پلتفرم جامع و یکپارچه فراهم می‌سازد. مرکز تماس‌های سنتی فقط روی تماس‌های ورودی و خروجی تمرکز می‌کند اما contact center علاوه بر این موارد، از طریق پیام صوتی، ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، Chat و... پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. پلتفرم ابری مرکز ارتباطات همراه اول کسب‌وکار نمونه كامل و جذاب از نسل جديد سيستم‌هاي ارتباطی هوشمند هستند كه توانمندي‌هاي بسياري به سيستم سانترال سنتی بخشيده است و اين سيستم‌ها را از یک ابزار سنتي به یک ابزار پيشرفته ارتباطی هوشمند و مدرن ابری با قابلیت توسعه لحظه‌ای تبديل می‌کند.

مزایا و کاربردها:
  • انتقال پیام‌های صوتی، ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و... برروی یک پلتفرم
  • امکان دسترسی به تمام پیام‌ها به‌صورت ابری از طریق دسترسی به اینترنت
  • امکان پاسخگویی آنلاین و مدیریت بهینه پاسخگویی
  • استفاده از یک راهکار جامع به جای استفاده از چندین راهکار ناهمگون برای مدیریت ارتباط با مشتری
  • سازمان‌ها با استفاده از این پلتفرم می‌توانند ضمن اشراف کامل بر مدیریت ارتباطات با مشتریان و ارتباطات داخلی سازمان، کانال‌های متعددی را جهت ارتباط موثر با بیرون سازمان برقرار کنند و بدون محدودیت‌های معمول در دوران دورکاری پاسخگوی تماس‌های مشتریان خود نیز باشند