mci-news-archive

انتشار اولین گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران

همراه اول برای تخستین بار در ایران، با انتشار گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR)سال 1392...

کد خبر: 52176
15 مهر 1393
بازدید: 4935
انتشار اولین گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران

همراه اول برای تخستین بار در ایران، با انتشار گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR)سال ۱۳۹۲ که بر اساس استاندارد بین المللی گزارش دهی(GRI) تدوین شده است، نشان داد در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی نیز پیشتاز است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این گزارش، اقدامات همراه اول در سال ۱۳۹۲ در زمینه حفاظت از   محیط زیست، همکاری با سازمان های خیریه و نهادهای آموزشی، آگاه سازی جامعه و همکاری با رسانه ها درجهت شفاف سازی اقدامات تشریح شده است.
همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ایجاد بخش مسئولیت های اجتماعی شرکتی کرده است.
همراه اول با توجه به چشم انداز خود به عنوان «محبوبترین شرکت ایرانی»، اقدام به تدوین استراتژی برای رسیدن به توسعه پایدار و دستیابی به اجرای کامل مسئولیت اجتماعی شرکتی کرده است.
همراه اول با فراهم سازی بستر جمع آوری کمک های مردمی از طریق پیامک، تاکنون توانسته است کمک های قابل توجهی برای موسسات مردم نهاد از جمله برای زلزله زدگان، بیماران ام.اس، سازمان بهزیستی، انجمن کلیوی و ... جمع آوری کند.
همچنین همراه اول در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکتی خود جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه کاغذ، با ایجاد کمپین  «همراه طبیعت» اقدام به حذف قبوض کاغذی غیر ضروری کرده است.
طرح پاکسازی کوهستان، حمایت از برنامه هفته ملی دیابت و کمپین روبان آبی، حمایت ازبرگزاری ازدواج دانشجویی ۵۰۰ زوج جوان، حمایت از طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) از دیگر اقدامات همراه اول در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکتی است.

انتشار اولین گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران

همراه اول برای تخستین بار در ایران، با انتشار گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR)سال ۱۳۹۲ که بر اساس استاندارد بین المللی گزارش دهی(GRI) تدوین شده است، نشان داد در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی نیز پیشتاز است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این گزارش، اقدامات همراه اول در سال ۱۳۹۲ در زمینه حفاظت از   محیط زیست، همکاری با سازمان های خیریه و نهادهای آموزشی، آگاه سازی جامعه و همکاری با رسانه ها درجهت شفاف سازی اقدامات تشریح شده است.
همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ایجاد بخش مسئولیت های اجتماعی شرکتی کرده است.
همراه اول با توجه به چشم انداز خود به عنوان «محبوبترین شرکت ایرانی»، اقدام به تدوین استراتژی برای رسیدن به توسعه پایدار و دستیابی به اجرای کامل مسئولیت اجتماعی شرکتی کرده است.
همراه اول با فراهم سازی بستر جمع آوری کمک های مردمی از طریق پیامک، تاکنون توانسته است کمک های قابل توجهی برای موسسات مردم نهاد از جمله برای زلزله زدگان، بیماران ام.اس، سازمان بهزیستی، انجمن کلیوی و ... جمع آوری کند.
همچنین همراه اول در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکتی خود جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه کاغذ، با ایجاد کمپین  «همراه طبیعت» اقدام به حذف قبوض کاغذی غیر ضروری کرده است.
طرح پاکسازی کوهستان، حمایت از برنامه هفته ملی دیابت و کمپین روبان آبی، حمایت ازبرگزاری ازدواج دانشجویی ۵۰۰ زوج جوان، حمایت از طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) از دیگر اقدامات همراه اول در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکتی است.