mci-news-archive

ارائه سرويس پست الكترونيك توسط همراه اول

همراه اول از ارائه سرويس رايگان پست الكترونيك به مشتركين خود خبر داد.

کد خبر: 52067
20 خرداد 1393
بازدید: 82326
ارائه سرويس پست الكترونيك توسط همراه اول

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در ادامه ارائه سرويس هاي متنوع اين اپراتور به مشتركين، همراه اول سرويس رايگان پست الكترونيك، در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد.
بر اساس اين گزارش شماره تلفن مشترك، شناسه كاربري وي بوده و مشترك تنها با داشتن شماره تلفن همراه اول شخص مورد نظر خود، مي تواند به وي ايميل ارسال كند.
اين گزارش مي افزايد: پست الكترونيك مشتركين همراه اول به صورت 91********@mcimail.ir تعريف شده و همراه اولي ها مي توانند براي پيش ثبت نام دريافت ايميل، به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir  مراجعه كنند.
نام كاربري مشترك به همراه رمز عبور موقت، 10 روز پس از پيش ثبت نام، از طريق پيامك به شماره فرد ارسال مي شود. به اين ترتيب مشترك مي تواند با ورود به حساب كاربري، از فضاي در نظر گرفته شده و امكانات خود استفاده كند.
گفتني است در صورت سلب امتياز خط و يا تغيير مالكيت، حساب كاربري موجود و سرويس يا سرويس هاي مورد استفاده، غير فعال مي شود؛ لذا در صورت تغيير خط، مشترك بايد نسبت به تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات حساب كاربري خود و محتويات سرويس مورد استفاده اقدام كرده و غيرفعال شدن حساب كاربري را به اطلاع مخاطبان خود برساند.
 

ارائه سرويس پست الكترونيك توسط همراه اول

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در ادامه ارائه سرويس هاي متنوع اين اپراتور به مشتركين، همراه اول سرويس رايگان پست الكترونيك، در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد.
بر اساس اين گزارش شماره تلفن مشترك، شناسه كاربري وي بوده و مشترك تنها با داشتن شماره تلفن همراه اول شخص مورد نظر خود، مي تواند به وي ايميل ارسال كند.
اين گزارش مي افزايد: پست الكترونيك مشتركين همراه اول به صورت 91********@mcimail.ir تعريف شده و همراه اولي ها مي توانند براي پيش ثبت نام دريافت ايميل، به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir  مراجعه كنند.
نام كاربري مشترك به همراه رمز عبور موقت، 10 روز پس از پيش ثبت نام، از طريق پيامك به شماره فرد ارسال مي شود. به اين ترتيب مشترك مي تواند با ورود به حساب كاربري، از فضاي در نظر گرفته شده و امكانات خود استفاده كند.
گفتني است در صورت سلب امتياز خط و يا تغيير مالكيت، حساب كاربري موجود و سرويس يا سرويس هاي مورد استفاده، غير فعال مي شود؛ لذا در صورت تغيير خط، مشترك بايد نسبت به تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات حساب كاربري خود و محتويات سرويس مورد استفاده اقدام كرده و غيرفعال شدن حساب كاربري را به اطلاع مخاطبان خود برساند.