mci-news-archive

خدمات اول، توزیع قبوض مشترکین تهرانی همراه اول را انجام می دهد

کد خبر: 51834
20 دی 1390
بازدید: 75465
خدمات اول، توزیع قبوض مشترکین تهرانی همراه اول را انجام می دهد

مدیرعامل شرکت خدمات اول مبین، از آغاز به کار پروژه «توزیع اول» خبر داد و اعلام کرد: از این پس توزیع قبوض مشترکین دائمی همراه اول در استان تهران، توسط این مجموعه انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات اول، "ناصر قدیر کاشانی" در تشریح پروژه توزیع اول که پخش قبوض صورت حساب مشترکین دائمی همراه اول در این پروژه جای دارد، گفت: مجموعه خدمات اول کار پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول را در سال گذشته با پخش قبوضVIP این اپراتور در استان تهران آغاز کرد و در هر دوره توانست بین 18 تا 25 هزار قبض، در محل سکونت مشترکین تحویل دهد.
وی با اشاره به پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول در استان تهران، اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر پخش قبوض VIP در سال 1390، در دوره اول توانست قبوض مشترکین منطقه 15 را پخش کند.
وی با بیان اینکه خدمات اول در دوره دوم موفق به پخش قبوض مناطق 15، 18، 19 به همراه قبوضVIP همراه اول گردید، افزود: پخش قبوض در دوره سوم، مشابه با دوره دوم بود و در نهایت خدمات اول در دوره چهارم توانست قبوض کل مشترکین دائمی استان تهران را ارسال کند.
کاشانی با تاکید بر این که این شرکت در خصوص پخش قبوض همراه اول از مدیران و تیم با تجربه استفاده می کند، تصریح کرد: کار پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول با استفاده از 600 پیک موتور سوار در پنج دفتر شرکت خدمات اول واقع در مناطق قلهک، میدان ونک، میدان شوش، شهر ری و وارمین صورت می گیرد و هچنین در آینده ای نزدیک به منظور پخش سریع تر، منظم تر و یکسان 5 دفتر دیگر نیز در مناطق مختلف تهران افتتاح می گردد.
وی با بیان اینکه مشتركین در صورت عدم دريافت قبوض خود مي‌توانند با شماره تلفن 1868داخلي 2222 تماس بگيرند و وضعیت قبض خود را پیگیری کنند، اظهار داشت: کلیه مشترکین همچنین هر گونه شکایتی در این زمینه را می توانند از طریق سامانه های 09990 و یا 1868 مطرح نمایند.
قدیر کاشانی با بیان اینکه به پرسنل شرکت خدمات اول تاکید شده که تا حد امکان صورتحساب را به دست خود مشترکین برسانند، تصریح کرد: این مجموعه، اصلاح و تغییر آدرس مشترکین را نیز انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه اصلاح آدرس شامل تغییر یک رقم کد پستی و یا پلاک افراد است، ادامه داد: در این شرایط مشترکین به صورت تلفنی می توانند اصلاح آدرس قبوض خود را به صورت رایگان انجام دهند.
کاشانی در خصوص تغییر آدرس قبوض مشترکین دائمی نیز گفت: در صورتی که نیاز به تغییر آدرس باشد، پرسنل آموزش دیده از سوی مجموعه خدمات اول به محل کار یا سکونت مشترک مراجعه و با اخذ مدارک لازم و احراز هویت مالک و با دریافت آدرس و کدپستی صحیح و دقیق، تغییر آدرس فرد در سیستم همراه اول را انجام می دهند.
وی خاطر نشان کرد: هزینه تغییر آدرس به مبلغ 1500 تومان روی قبض دوره بعد اعمال می گردد و مشترکین تنها موظف به پرداخت هزینه پیک موتور سوار هستند. ضمناً مشترکین با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر نیز می توانند اقدام به تغییر آدرس نمایند.
مدیرعامل خدمات اول با بیان اینکه در دوره آتی، چاپ، پاکت گذاری و تبلیغات قبوض همراه اول کاملاً به عهده مجموعه خدمات اول خواهد بود، اظهار داشت: این مجموعه موظف است قبوض مشترکین را در مدت 10 روز از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه های فرد به دست مشترکین برساند که در صورت نیاز این زمان تمدید می گردد.
قدیر کاشانی با بیان اینکه به طور میانگین پخش حدود 5 تا 6 میلیون قبض توسط این مجموعه انجام می شود از پخش قبوض مشترکین دائمی استان البرز از سال آینده خبر داد.
به گفته کاشانی، 30 تا 70 درصد دلایل برگشتی قبوض همراه اول شامل مواردی نظیر کامل نبودن اطلاعات آدرس مشترکین، عدم امکان شناسایی آدرس مشترکین همراه اول، تغییر آدرس مشترکین، مغایرت کدپستی با آدرس، تغییر پلاک در آدرس فعلی مشترک و ... است.
قدیرکاشانی ضمن اشاره به کسب تندیس رضایت مندی مشتری توسط گروه خدمات اول، خاطر نشان کرد: براساس نظر سنجی های صورت گرفته، رضایت مشترکین دائمی از پخش این دوره از قبوض صورتحساب همراه اول بالغ بر 70 درصد اعلام شده است.
مدیرعامل خدمات اول در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر دخالت این مجموعه در فعالیت شرکت پست، اعلام کرد: وظیفه پست ارسال مرسوله است، ولی مجموعه خدمات اول مرسوله توزیع نمی کند و تنها اعلامیه مبلغ بدهی مشترکین را به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه همراه اول پخش می نماید که نوعی از ارائه خدمات در محل کار یا زندگی مشترکین همراه اول است.
در انتها قدیر کاشانی گفت: به زودی شاهد آغاز یکی از بزرگترین پروژه های مخابراتی در سطح کشور با مشارکت خدمات اول و مخابرات استان تهران خواهیم بود که خبر آن در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.
در حال حاضر شرکت خدمات اول به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده خدمات و محصولات همراه اول در پروژه های گوناگونی شامل پاسخگویی مرکز تماس 09990 ، توزیع قبوض، ارائه خدمات امور مشترکین همراه اول به صورت غیر حضوری و تحویل در محل (1868)، جیرینگ (کیف پول همراه اول)، بزرگترین عاملیت فروش، ارسال، نصب و پخش کشوری اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس مبین نت، پایگاه سیار مشترکین همراه اول، فروش کارت شارژ و سیم کارت، پروژه تعویض سیم کارت هایTCI به MCI و ارسال بسته های هدیه تولد مشترکین VIP همراه اول با بیش از 900 نفر پرسنل مشغول به فعالیت می باشد.
 

خدمات اول، توزیع قبوض مشترکین تهرانی همراه اول را انجام می دهد

مدیرعامل شرکت خدمات اول مبین، از آغاز به کار پروژه «توزیع اول» خبر داد و اعلام کرد: از این پس توزیع قبوض مشترکین دائمی همراه اول در استان تهران، توسط این مجموعه انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات اول، "ناصر قدیر کاشانی" در تشریح پروژه توزیع اول که پخش قبوض صورت حساب مشترکین دائمی همراه اول در این پروژه جای دارد، گفت: مجموعه خدمات اول کار پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول را در سال گذشته با پخش قبوضVIP این اپراتور در استان تهران آغاز کرد و در هر دوره توانست بین 18 تا 25 هزار قبض، در محل سکونت مشترکین تحویل دهد.
وی با اشاره به پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول در استان تهران، اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر پخش قبوض VIP در سال 1390، در دوره اول توانست قبوض مشترکین منطقه 15 را پخش کند.
وی با بیان اینکه خدمات اول در دوره دوم موفق به پخش قبوض مناطق 15، 18، 19 به همراه قبوضVIP همراه اول گردید، افزود: پخش قبوض در دوره سوم، مشابه با دوره دوم بود و در نهایت خدمات اول در دوره چهارم توانست قبوض کل مشترکین دائمی استان تهران را ارسال کند.
کاشانی با تاکید بر این که این شرکت در خصوص پخش قبوض همراه اول از مدیران و تیم با تجربه استفاده می کند، تصریح کرد: کار پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول با استفاده از 600 پیک موتور سوار در پنج دفتر شرکت خدمات اول واقع در مناطق قلهک، میدان ونک، میدان شوش، شهر ری و وارمین صورت می گیرد و هچنین در آینده ای نزدیک به منظور پخش سریع تر، منظم تر و یکسان 5 دفتر دیگر نیز در مناطق مختلف تهران افتتاح می گردد.
وی با بیان اینکه مشتركین در صورت عدم دريافت قبوض خود مي‌توانند با شماره تلفن 1868داخلي 2222 تماس بگيرند و وضعیت قبض خود را پیگیری کنند، اظهار داشت: کلیه مشترکین همچنین هر گونه شکایتی در این زمینه را می توانند از طریق سامانه های 09990 و یا 1868 مطرح نمایند.
قدیر کاشانی با بیان اینکه به پرسنل شرکت خدمات اول تاکید شده که تا حد امکان صورتحساب را به دست خود مشترکین برسانند، تصریح کرد: این مجموعه، اصلاح و تغییر آدرس مشترکین را نیز انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه اصلاح آدرس شامل تغییر یک رقم کد پستی و یا پلاک افراد است، ادامه داد: در این شرایط مشترکین به صورت تلفنی می توانند اصلاح آدرس قبوض خود را به صورت رایگان انجام دهند.
کاشانی در خصوص تغییر آدرس قبوض مشترکین دائمی نیز گفت: در صورتی که نیاز به تغییر آدرس باشد، پرسنل آموزش دیده از سوی مجموعه خدمات اول به محل کار یا سکونت مشترک مراجعه و با اخذ مدارک لازم و احراز هویت مالک و با دریافت آدرس و کدپستی صحیح و دقیق، تغییر آدرس فرد در سیستم همراه اول را انجام می دهند.
وی خاطر نشان کرد: هزینه تغییر آدرس به مبلغ 1500 تومان روی قبض دوره بعد اعمال می گردد و مشترکین تنها موظف به پرداخت هزینه پیک موتور سوار هستند. ضمناً مشترکین با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر نیز می توانند اقدام به تغییر آدرس نمایند.
مدیرعامل خدمات اول با بیان اینکه در دوره آتی، چاپ، پاکت گذاری و تبلیغات قبوض همراه اول کاملاً به عهده مجموعه خدمات اول خواهد بود، اظهار داشت: این مجموعه موظف است قبوض مشترکین را در مدت 10 روز از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه های فرد به دست مشترکین برساند که در صورت نیاز این زمان تمدید می گردد.
قدیر کاشانی با بیان اینکه به طور میانگین پخش حدود 5 تا 6 میلیون قبض توسط این مجموعه انجام می شود از پخش قبوض مشترکین دائمی استان البرز از سال آینده خبر داد.
به گفته کاشانی، 30 تا 70 درصد دلایل برگشتی قبوض همراه اول شامل مواردی نظیر کامل نبودن اطلاعات آدرس مشترکین، عدم امکان شناسایی آدرس مشترکین همراه اول، تغییر آدرس مشترکین، مغایرت کدپستی با آدرس، تغییر پلاک در آدرس فعلی مشترک و ... است.
قدیرکاشانی ضمن اشاره به کسب تندیس رضایت مندی مشتری توسط گروه خدمات اول، خاطر نشان کرد: براساس نظر سنجی های صورت گرفته، رضایت مشترکین دائمی از پخش این دوره از قبوض صورتحساب همراه اول بالغ بر 70 درصد اعلام شده است.
مدیرعامل خدمات اول در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر دخالت این مجموعه در فعالیت شرکت پست، اعلام کرد: وظیفه پست ارسال مرسوله است، ولی مجموعه خدمات اول مرسوله توزیع نمی کند و تنها اعلامیه مبلغ بدهی مشترکین را به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه همراه اول پخش می نماید که نوعی از ارائه خدمات در محل کار یا زندگی مشترکین همراه اول است.
در انتها قدیر کاشانی گفت: به زودی شاهد آغاز یکی از بزرگترین پروژه های مخابراتی در سطح کشور با مشارکت خدمات اول و مخابرات استان تهران خواهیم بود که خبر آن در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.
در حال حاضر شرکت خدمات اول به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده خدمات و محصولات همراه اول در پروژه های گوناگونی شامل پاسخگویی مرکز تماس 09990 ، توزیع قبوض، ارائه خدمات امور مشترکین همراه اول به صورت غیر حضوری و تحویل در محل (1868)، جیرینگ (کیف پول همراه اول)، بزرگترین عاملیت فروش، ارسال، نصب و پخش کشوری اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس مبین نت، پایگاه سیار مشترکین همراه اول، فروش کارت شارژ و سیم کارت، پروژه تعویض سیم کارت هایTCI به MCI و ارسال بسته های هدیه تولد مشترکین VIP همراه اول با بیش از 900 نفر پرسنل مشغول به فعالیت می باشد.