خدمات و راهکارهای جدید سازمانی

 سرویس های جدید کسب و کار سازمانی

خدمات و راهکارهای جدید سازمانی شامل سرویس‌های زیر می‌باشد:

برنامه‌های سازمانی و مدیریت محتوای دیجیتال

سامانه‌ی مدیریت متمرکز محتوا رهیافتی نوین برای سازمان‌ها، در راستای تجمیع، کنترل و پایش تمامی خدمات الکترونیکی سازمان‌ها می‌باشد. پشتیبانی از تمامی تجهیزات الکترونیکی سازمانی از قبیل ساینیج‌های دیجیتال، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، سامانه‌های نظرسنجی، سامانه‌های نوبت‌دهی و میز خدمت الکترونیک ازجمله ویژگی‌های متمایز سامانه‌ی مدیریت محتوی است.

سرویس تماس امن

سرویس تماس امن همراه اول با ارائه یک شماره تلفن مجازی به جای شماره واقعی هر فرد، امکان برقراری تماس بین افراد از طریق آن شماره مجازی را ممکن می‌سازد. این راهکار توسط همراه اول به صورت خاص جهت حفظ حریم شخصی افراد طراحی شده است که به وسیله آن یک شماره مجازی واسط، ارتباط بین کاربران را با رعایت محرمانگی شماره تلفن‌های طرفین برقرار می‌نماید.

خدمات ابری

خدمات ابری به منظور راه‌اندازی و مدیریت شبکه وسیع و گسترده‌ای از منابع مجازی شامل، سرور ابری، شبکه، روتر، فایروال و ... به عنوان یک زیرساخت دسترس‌پذیر و مقیاس‌پذیر بر روی بستر «زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS)» پیاده‌سازی شده است. در این سرویس منابع سخت‌افزاری دارای سطح پایداری و قابلیت اطمینان با استاندارد‌های طراحی Tier IV هستند.