سرویس مرکز تماس ابری

سرویس مرکز تماس ابری

سرویس Cloud PBX، یک سیستم مرکز تماس مبتنی بر ابر میباشد که در کنار مدیریت بهینه تماس های ورودی و خروجی سازمان، با یکپارچه سازی سامانه های مختلف سازمان امکان چابکی و انعطاف در ارائه خدمات مرکز تماس را بدون وابستگی به مکان و زمان فراهم میکند. از طریق این پلتفرم میتوان در هر جایی و در هر ساعتی از شبانه روز از ویژگی‌های کاربری و پنل مدیریتی آن بهره‌مند شد. همچنین میتوان مطابق نیازمندی های خاص هر سازمان مولفه های کنترلی و نظارتی بر خطوط تماس، محتوای تماس، بهره وری پرسنل، کیفیت ارائه خدمات و سایر شاخص های کلیدی سازمان را در دسترس قرار داد. به تبع فراهم نمودن امکانات مذکور، بخش اعظمی از نیازمندی سازمان ها به جمع آوری داده های معتبر به منظور آنالیز وضعیت سازمان و تصمیم سازی تامین خواهد شد.

از جمله مزایای مهم این سرویس میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • حذف فرآیند های خرید خط تلفن، خرید تجهیزات و تخصیص نیروی انسانی متخصص
  • کاهش هزینه های سرمایه ای و عملیاتی سازمان ها
  • امکان بهره برداری از سرویس بدون محدودیت زمان و مکان
  • فراهم نمودن بستر دورکاری
  • بهبود بهره وری پرسنل در دور کاری
  • امکان نظارت و پایش بهره وری و عملکرد پرسنل
  • بهبود تجربه مشتریان سازمان از طریق یکپارچه سازی کلیه کانال های ارتباطی از جمله پیامک، ایمیل، صندوق صوتی، چت و ...
  • استقرار نیروی کار بدون محدودیت جغرافیایی
  • دردسترس بودن گزارشات Real Time با مولفه های مختلف
  • امکان بهره برداری از داده های معتبر جهت آنالیز شاخص های کلیدی سازمان و تصمیم سازی و برنامه ریزی چابک
  • انعطاف پذیری در برنامه ریزی کاری پرسنل سازمان بدون وابستگی به زمان و مکان
  • امکان ارائه تعرفه های قیمتی منعطف بر اساس نیازهای خاص سازمان ها